kandydatów
Specjalista do spraw kadr
Firma: Miejski Urząd Pracy w Kielcach miejsce pracy: Kielce
Prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy, przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy także na podstawie umów cywilnoprawnych oraz zmianami w warunkach pracy i płacy . Prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz kontrolowanie aktualności aktualnych badań lekarskich. Sporządzanie raportów i sprawozdań w zakresie spraw dot. zatrudnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami. Podejmowanie współpracy z Kierownictwem i doradztwo w zakresie administracyjnej obsługi zatrudnienia.
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: średnie zawodowe, brak, kierunek: Rachunkowość
Wymagania inne:
Wymagania: umiejętność prowadzenie akt osobowych, przygotowanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, sporządzanie raportów i sprawozdań w zakresie spraw dot. zatrudnienia, mile widziana znajomość podstaw księgowości. Zakres obowiązków: prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy, przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy także na podstawie umów cywilnoprawnych oraz zmianami w warunkach pracy i płacy, prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz kontrolowanie aktualności aktualnych badań lekarskich, sporządzanie raportów i sprawozdań w zakresie spraw dot. zatrudnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami, podejmowanie współpracy z Kierownictwem i doradztwo w zakresie administracyjnej obsługi zatrudnienia.
Miejsce pracy:
Kielce
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 3 010 PLN
Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Pozostałe oferty pracy w firmie Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Wyświetleń: 177