Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Specjalista do spraw administracji
Firma: Ubezpieczenia od A do Z sp. z o. o. miejsce pracy: Kielce
Ubezpieczenia od A do Z spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Kielcach poszukuje:
Osoby na stanowisko
Specjalista do spraw administracji
z terenu województwa świętokrzyskiego
Specjalista do spraw administracji
Miejsce pracy: Kielce
Wymagania:
- Wykształcenie minimum średnie preferowane z zakresu administracji,
- Komunikatywność oraz łatwość nawiązywania kontaktów,
- Odpowiedzialność, sumienność,
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej i zaangażowanie,
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
- Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych.
Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie:
- Wsparcie bieżących działań administracyjnych i nadzór nad obiegiem dokumentów,
- Udział w kompletowaniu i weryfikacji dokumentacji związanej z przygotowaniem i administrowaniem umów o współpracę,
- Aktywne wsparcie pracowników działu sprzedaży poprzez telefoniczny/mailowy kontakt ze współpracownikami,
- Sporządzanie raportów dotyczących wykonanej pracy.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie
- Umowę o pracę lub inną preferowaną formę współpracy,
Praca Specjalista ds. Administracyjnych Kielce
Praca Ostrowiec Świętokrzyski
Praca Specjalista do spraw administracji
Praca Kielce
Praca Pracownik Biurowy
Praca Starachowice
Ubezpieczenia od A do Z sp. z o. o.
Praca świętokrzyskie
Pozostałe oferty pracy w firmie Ubezpieczenia od A do Z sp. z o. o.


Data dodania: 25-11-2022
Wyświetleń: 197
Wyświetleń: 197