kandydatów
Specjalista / specjalistka ds. zakupów i zaopatrzenia
Firma: Miejski Urząd Pracy w Kielcach miejsce pracy: Kielce
wg. stanowiska
Wymagania inne:
Zakres obowiązków; Udział w doskonaleniu i realizacji polityki zakupowej firmy. Realizacja procesu zakupów w zakresie podległego obszaru/kategorii zakupowej, współpraca z dostawcami krajowymi i zagranicznymi. Sporządzanie zapytań ofertowych oraz ich analiza. Negocjowanie cen oraz warunków dostaw. Nadzór nad realizacją zamówień i zawartych umów handlowych. Analizy rynku, monitorowanie ofert dostawców oraz poszukiwanie nowych źródeł zaopatrzenia. Optymalizacja procesu zakupów, kosztów oraz procedur Wymagania; Min. dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku. Doświadczenie w pracy w przedsiębiorstwach z branży budowlanej będzie dodatkowym atutem. Znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym - warunek konieczny. Znajomość narzędzi, procesów i metodologii z zakresu planowania zakupów. Bardzo dobrą znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel). Umiejętność analitycznego myślenia i pracy w zespole. Dużą samodzielność w działaniu i bardzo dobrą organizację pracy .Pracodawca oferuje; niezbędne narzędzia do pracy.
Miejsce pracy:
Kielce
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 3 500 PLN
Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Pozostałe oferty pracy w firmie Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Wyświetleń: 109